מסע לארץ ישר-אל

מכללת קבלה לעם · 10 במאי 2022

סדרת דוקו-דרמה המציירת את מסלול ההתעלות הרוחנית הפנימית של האדם, על רקע אירועים היסטוריים ונופי ישראל. ייחודיותה בכך שהיא חושפת את התוכן הנסתר המקודד בסיפורים ההיסטוריים והנבואות הכתובים במקורות, ומאפשרת לנו הצצה לנבכי המשמעות הפנימית הנוגעת לסיבה שלשמה הגענו הנה לעולם וההתפתחות הרוחנית שעל כל אחד מאיתנו לעבור.

המסלול הרוחני של המסע
תארו לעצמכם לדוגמה שאתם מביטים על תמונה של חוף ים המוקרנת על מסך מחשב. מצידו השני של המסך כמובן שאין חוף, אלא זרמים חשמליים, כוחות ואנרגיה בלבד שמציירים את התמונה על המסך. אם נתאר זאת על פי "חוק שורש וענף" אזי התמונה שאנחנו רואים זהו ה"ענף", והכוחות החשמליים שמציירים את התמונה הם ה"שורש". הקשר שיש לנו כצופים עם הכוחות החשמליים (השורש), באמצעות תמונת החוף שהם מציירים לנו (הענף), זוהי "שפת הענפים".
יש לחדד נקודה חשובה, כל שורש רוחני חייב להתגשם לפחות פעם אחת בעולמנו, עולם התוצאות הגשמי. אופן התגשמות השורש לא תמיד תואם במדויק לדמויות ולמקרים המתוארים בכתב, אבל את הדיוקים הללו וההבנה איך ומה בדיוק קרה מתוך מה שמסופר, נשאיר להיסטוריונים ולארכיאולוגים. כשאנחנו קוראים על ארץ ישראל ועל ההתרחשויות סביבה, עלינו להבין שבראש ובראשונה מדובר על ההתפתחות הרוחנית של האדם במסעו לגילוי הכוח העליון של הטבע.

לא רשום
ללא עלות

הסדרה כוללת

  • 10 פרקים
  • 8 שאלונים

תגובות

איזה כיף שהצטרפת לאלפי הצופים שלומדים בקורסים ובסדנאות שלנו. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

דילוג לתוכן